{彼岸之约}工作室-七逝的展示站
+各种玩具+绘画同人

-Faramita's Faith-

印厂的事儿烦死了,各种不给印不给印不给印,满地打滚儿,漫展越来越近了好焦躁!!!!!众神保佑《As you like it》这个本子能跟它的名字一样幸运!!

·····································································································

so~画个冷漠的hunter锤哥平静下,锤基吸血鬼AU

猎人家的家养吸血鬼了解一下吗?(跟前一篇一起看哦)

今天看了遍复联3,锤哥的鸳鸯眼真是喜欢死!!!

········································································································

另外lofter是不是要屏蔽我了?怎么我自己总打不开,只能发不能自己点开看,大家也有这种情况吗?

···························································································

今天听到一首很好听的歌感觉很合适这个AU

BLUE (蔚蓝) - Troye Sivan (特洛伊·希文)/Alex Hope

Love it's hard, I know

爱人难,我懂

All your lights are red, but I'm green to go

你拒人千里,我知难而进

Used to see you high, now you're only low

昔日你高高在上,而今你好像放低姿态

All your lights are red but I'm green to go

你拒人千里,我知难而进

I want you

我想要你

I'll colour me blue

会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay

只要你留下,我愿做任何事

Only seeing myself

从你的眼中

When I'm looking up at you

我只看到我自己

I want you

满怀想念的我

I'll colour me blue

会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay

只要你留下,我愿做任何事

Only seeing myself

从你的眼中

When I'm looking up at you

我只看到我自己

I can't say no

不再自欺欺人

Though the lights are on there’s nobody home

即使灯火通明房中也是空无一人

Swore I'd never lose control

我曾发誓,我会控制自己

Then I fell in love with a heart that beats so slow

却还是爱上了一颗冰冷的心

I want you

我想要你

I'll colour me blue

会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay

只要你留下,我愿做任何事


评论(8)
热度(395)

© -Faramita's Faith- | Powered by LOFTER